Глобальна присутність

Компанія представлена в більш ніж 35 країнах Північної і Південної Америки, Європи, Азії, Середнього і Далекого Сходу і Африки. WORLD MEDICINE займає унікальне положення в країнах присутності завдяки своїм ноу-хау в області маркетингу і високопрофесійним командам з продажів і маркетингу, які є основною силою нашої конкурентоспроможності і гарантією нашого успіху.

Компанія визначила регульовані ринки, що включають Північну і Південну Америку, Європу, Азію, Середній і Далекий Схід і Африку, як один з основних драйверів зростання у найближчі роки.

WORLD MEDICINE знаходиться в процесі створення обширної маркетингової, дистриб’юторської і аптечної мережі у всіх країнах присутності.

Компанія приділяє більше уваги розширенню свого продуктового портфелю за рахунок реєстрації і запуску нових фармацевтичних продуктів.

Нам потрібні довгострокові цілі, глибоке розуміння конкурентного середовища, об’єктивна оцінка ресурсів і успішна реалізація.

Значна доля доходів компанії поступає від міжнародних операцій, а також від декількох крупних брендів, таких як Cocarnit (продукт змішаного метаболізму), Ulsepan (пантопразол) і Levoximed (льовофлоксацин). Ці препарати широко застосовуються в країнах присутності.